بهترین آموزشگاه برنامه نویسی
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

یادگیری کدنویسی به کودکان تفکر محاسباتی بهترین آموزشگاه برنامه نویسی را می آموزد، که عمل تقسیم وظایف پیچیده به مراحل کوچکی است که کامپیوتر می تواند آنها را درک کند (مانند حلقه ها، شرطی ها و غیره). این همان روش برای ساختارشکنی استدلال های پیچیده است و سنگ بنای استدلال منطقی است. مهارت های منطقی کودکان با تمرین کدنویسی بهبود می یابد.

ریاضیات می تواند باطنی باشد و گاهی درک آن دشوار است. این امر به ویژه هنگامی که دانش آموزی به ریاضیات دبیرستان می رسد صادق استامری که برای بسیاری از ما دشوار بوده است. موضوعات ریاضی را می توان با پروژه های کدنویسی زنده کرد. می تواند به آنها کمک کند تا مسائل را واضح تر و مؤثرتر درک کنند. متغیرها و سایر موضوعاتی که در علوم کامپیوتر آموخته می شوند بدون شک به دانش آموزان در پیش جبر، جبر و هندسه کمک خواهند کرد.

می‌توانید کلاس‌های کدنویسی را برای بچه‌ها ببینید تا بهترین آموزشگاه برنامه نویسی در مورد آن و توسعه بازی بیشتر بدانند.بچه ها مهارت های ضروری زندگی را به طور غیر مستقیم به دست می آورند!

کدنویسی به شما این امکان را می دهد که به سرعت از یک اشتباه بازیابی کنید. این باعث می شود که انعطاف پذیری بدون احساس سرگیجه بسیار آسان تر شود. حتی یک ساعت کدنویسی در روز، در قالب پروژه های کدنویسی عملی، ممکن است ارزش پشتکار و انعطاف پذیری را به کودکان بیاموزد.

برای تفریح ​​و سرگرمی.

کودک شما می‌تواند پروژه‌های مستقلی مانند تیک بهترین آموزشگاه برنامه نویسی تاک، رنگ، نقطه‌های اتصال، طراحی صورت حیوانات متحرک، یا حتی طراحی بازی‌های ویدیویی خود را از روی تخیل خود بسازد. بهترین وب سایت های برنامه نویسی برای کودکان می تواند به آنها کمک کند تا کدنویسی جالبی را یاد بگیرند.

آنها همچنین می توانند مهارت های کدنویسی خود را در اسباب بازی ها و بازی های مورد علاقه فعلی خود بیاورند. افزونه های Minecraft یک مثال شگفت انگیز هستند. کودکان بازی های آنلاین را دوست دارند تا بتوانند بازی های آنلاین را از طریق برنامه نویسی بازی و ایرانیان سایبر توسعه دهند. بچه‌ها می‌توانند از کد برای تقویت فعالیت‌هایی استفاده کنند که قبلاً با آن آشنا هستند و دوست دارند!

سن مناسب برای شروع یادگیری کدنویسی برای جوانان چیست؟

codeieclear.png

فرزندان شما احتمالاً از سنین پایین به کامپیوتر مسلط بوده اند. آنها همچنین ممکن است شروع به ابراز علاقه به یادگیری نحوه کدنویسی و برنامه نویسی بازی های خود کرده باشند. اما، آیا این ایده خوبی است، و آیا باید به بچه های جوان اجازه دهید بهترین آموزشگاه برنامه نویسی وارد برنامه نویسی شوند؟

بچه های 7 ساله می توانند شروع به کدنویسی و یادگیری اصول برنامه نویسی کنند. کلاس برنامه نویسی رایگان برای بچه ها در سال های اخیر به سرعت محبوبیت پیدا کرده است زیرا فناوری به طور فزاینده ای بخشی از زندگی روزمره می شود.

زمانی که چند سال پیش ایده یادگیری کدنویسی توسط جوانان رایج شد، بیشتر به عنوان یک ترفند بازاریابی تلقی شد تا هر چیز دیگری. این یک ایده تازه در سیستم آموزشی آن زمان بود و به اندازه فعلی جدی گرفته نشد. با گذشت زمان، این مفهوم از "کد نویسی مد روز و جالب است، پس آن را امتحان کنید" به "کد جالب است، و می توانید با انجام آن پول زیادی به دست آورید" تکامل یافت!

اگر بچه‌های شما مجموعه مهارت‌های لازم را داشته باشند، فرصت‌های پردرآمد زیادی وجود دارد، با موقعیت‌های STEM (علم، فناوری، مهندسی، و ریاضیات) که انتظار می‌رود در دهه آینده تقاضا افزایش پیدا کند.

12 برنامه رایگان برنامه نویسی و وب سایت برای کودکان

1.CodeYoung

Codeyoung یک محیط یادگیری محرک و کنجکاو ارائه می دهد. این آموزشگاه برنامه نویسی برنامه دوره های مختلفی را برای دانش آموزان کلاس های 1 تا 8 ارائه می دهد، از جمله توسعه وب، برنامه نویسی JAVA، Python، SCRATCH و زبان های دیگر. می‌توانید این را بررسی کنید تا لیستی از همه زبان‌های برنامه‌نویسی بچه‌ها را دریافت کنید.





:: برچسب‌ها: بهترین آموزشگاه برنامه نویسی ,
:: بازدید از این مطلب : 590
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: